Belföld Közélet 

Újabb bírósági ítélet a Habony-művek ellen

Ismét pert vesztett az egyik Fidesz-közeli lap a Jobbikkal szemben, állítja a jobboldali ellenzéki párt hétfői közleményében.

Azt írják, a Fővárosi Törvényszék első fokon megállapította, hogy

“a magát sajtóterméknek vizionáló 888.hu nevű portál”

valótlanul állította a “Ki a Jobbik Simicskája” című cikkében, hogy “Forrai Richárd a Jobbik által elköltött két milliárd forint harmadát közvetlenül, de többi jelentős részét is közvetítőkön keresztül szerezhette meg”.

A közlemény szerint a kormányközeli lap képviselője, “miután harmadszorra méltóztatott megjelenni a bíróságon, természetesen nem tudta bizonyítani állításukat, így a bíróság a helyreigazításra, valamint illeték és perköltség megfizetésére is kötelezte a lapot”. Egyelőre az ítélet nem helyezkedett jogerőre.

A Jobbik közleményében megjegyezték, hogy “az időutazó 888, a Habony-média többi tagjához hasonlóan, a közeljövőben több sajtóperre számíthat sorozatos hazugságaik miatt”.

/Alfahír/

Kapcsolódó tartalmak