Belföld Közélet Kultúra 

LMBTQ+ négypárti vita Novák Előddel

Eleget tett a meghívásnak majd a normalitást és az egészséges családmodellt képviselte Novák Előd, a Mi Hazánk alelnöke az LMBTQ+ politikai kerekasztal-beszélgetésen. Rég volt már arra precedens, hogy “értékrendüktől” eltérően gondolkodó politikust, vagy bármilyen magánszemélyt beengednek az LMBTQ+ szervezetek rendezvényeikre, ahol ezen eltérő álláspontokat nyilvánosan el is mondhatják. Előd sajtómunkatársát, például be sem engedték, konkrétan a Pride házirendjére hivatkozva kizárták minden általuk szervezett rendezvényről, miszerint már megzavarta egynek a lebonyolítását. Túl szép, hogy igaz legyen kategória, hogy a Mi Hazánk politikusa csak úgy részt vehetett a vitán, hiszen Előd már…

ELOLVASOM
Bevetési Irány Külföld 

Elhalgattak a propaganda hangfalak a koreai határon

Dél-Korea hétfőre virradóra leállította a propagandát sugárzó hangszóróit az észak-koreai határon, hogy békés légkört teremtsen az április 27-i Korea-közi csúcstalálkozóhoz. Utoljára 2015 közepe és 2016 januárja között szüneteltek az adások, amelyeket a phenjani vezetés negyedik nukleáris kísérletét követően indítottak újra.

ELOLVASOM
Belföld Közélet 

A Momentum akarja megmondani, hogy milyen tévécsatornát nézhetünk

A Momentum alelnöke, Soproni Tamás nyílt levélben fordult a belügyminiszterhez, mert meglepve tapasztalta, hogy milyen csatornával bővült a kínálat. A UPC csatornakiosztásában tényleg megjelent a Russia Today, a politikus szerint ez azt jelenti, hogy „az orosz propaganda nyíltan és kendőzetlenül megjelent Magyarországon. Közismert, hogy nem egy sajtótermékről, hanem egy propagandatermékről beszélünk, ami a Kreml meghosszabított kezeként működik, és az orosz sajtóminisztériumnak jelent minden évben.” Az RT-vel kapcsolatos hír, hogy Amerikában nemrég hoztak olyan szabályozást, aminek értelmében idegen ügynökként való bejegyeztetésre kötelezte az orosz állami RT America tévécsatornát és a Szputnyik…

ELOLVASOM
Határtalan Közélet 

Magyarellenes propaganda fröcsög az ukrán tévében

Ukrajna 26 éves médiatörténelmének leguszítóbb hangnemű, kisebbségellenes összeállítása látható abban az ukrán dokumentumfilmben mely már kezdeti képsoraiban összemossa a kelet-ukrajnai orosz szeparatistákat a kárpátaljai magyarsággal. A film uszító hangneme megkérdőjelez minden alapvető állampolgári jogot, mely a nemzetiségeknek alanyi jogon jár Ukrajnában.

ELOLVASOM
Extra Közélet Külföld 

Dezinformációk Oroszországról: kirúgták a CNN újságíróit

A CNN amerikai hírtelevíziótól három munkatársától vált meg, mivel azok hamis orosz vonatkozású történetet közöltek. A három munkatárs azt követően távozott, hogy a múlt héten “oknyomozó riportot” közölt Donald Trump amerikai elnök egyik munkatársa, Anthony Scaramucci pénzügyi szakember és egy orosz bankár közötti állítólagos egyeztetésről. A három újságíró: a Pulitzer-díjra javasolt Thomas Frank riporter, a Pulitzer-díjas Eric Lichtblau felelős szerkesztő, aki nemrégiben érkezett a CNN-hez a The New York Times című napilaptól és Lex Harris, az oknyomozó riportokért felelős szerkesztő. A sztori – meg nem nevezett forrásokra hivatkozva – arról szólt, hogy…

ELOLVASOM