Belföld 

Így hazudozik tudatosan a Fidesz és tette intézményessé az álhírgyártást

A fideszes média a választások megnyerése óta elismerte, hogy Vona Gábor nem tett hitet Allah vagy a kötelező betelepítési kvóták mellett, a Jobbik nem kötött szövetséget Simicskával, Gulyás Márton nem Soros György fő embere, Soros György fia pedig nem volt ott a Pride-on. Olyan helyreigazítások jelennek meg a kormánypárti sajtóban, amelyekből alkalmanként kiderül, hogy az eredeti cikkekben egy betű sem volt igaz. A pártlapok elleni sajtóperekből kiderül, hogy nem véletlen tévedésekről van szó, hanem a politikai fegyverként használt média rendszerszintű működéséről. A Fidesz és sajtója kihasználja a területen tátongó és…

ELOLVASOM
Belföld Közélet 

Újabb bírósági ítélet a Habony-művek ellen

Ismét pert vesztett az egyik Fidesz-közeli lap a Jobbikkal szemben, állítja a jobboldali ellenzéki párt hétfői közleményében. Azt írják, a Fővárosi Törvényszék első fokon megállapította, hogy “a magát sajtóterméknek vizionáló 888.hu nevű portál” valótlanul állította a “Ki a Jobbik Simicskája” című cikkében, hogy “Forrai Richárd a Jobbik által elköltött két milliárd forint harmadát közvetlenül, de többi jelentős részét is közvetítőkön keresztül szerezhette meg”. A közlemény szerint a kormányközeli lap képviselője, “miután harmadszorra méltóztatott megjelenni a bíróságon, természetesen nem tudta bizonyítani állításukat, így a bíróság a helyreigazításra, valamint illeték és perköltség…

ELOLVASOM