Belföld Közélet Vélemény 

Az egyik legszánalmasabb 20percet hozták össze az Echo TV-ben a Momentummal

A Momentmum Mozgalom párt alelnökét, Soproni Tamást hívták meg a Napi Aktuális című műsorba, ahol az értelmezhetetlenül beszélő politikuspalánta és a megfizetett pártszolga-műsorvezető olyan 20 perces haknik toltak, hogy megáll az ember esze.

ELOLVASOM
Belföld Közélet Plusz 

Az origo.hu a jövőbe lát – a Médiatanács egyik ítéletét előbb leközölte, mint ahogy azt meghozták

A hírportál 11:35-kor megírta: nem kapott engedélyt a Médiatanácstól az RTL klub arra, hogy megvásárolja a Central Média harminc százalékos tulajdonrészét (a Central médiacsoportban található például a 24.hu című hírportál is).

ELOLVASOM
Belföld Közélet 

Újabb TV2-es blamázs: 1 másodperces reklámmal mossák az agyakat

Ezért sem kell a TV2-t nézni, sem úgy általában semmilyen tévécsatornát. Mi magunk csak akkor kapcsoljuk be a tévét, ha mondjuk Ausztria-Magyarország mérkőzés van, és akkor is csak azért, hogy rádöbbenjünk, hogy a monarchiának már valóban vége… De hát vannak olyanok, akik még mindig nézik ezt a furcsa dobozt, amibe manókat zártak be, és ráadásul az agyukat is mossák. Például ilyen reklámokkal:

ELOLVASOM
Belföld Közélet 

Így hamisít híreket a TV2: Vona Gábor szavait “ügyesen” vágták össze

Nem meglepő, de azért újból kijelenthetjük, hogy egyre lejjebb süllyed a Habony-művekhez tartozó TV2. Most konkrétan Vona Gábor sajtótájékoztatóját vágták úgy meg, mintha elismerné a Jobbik elnöke, hogy járt homoszexuális összejöveteleken. Mindezt a “Tények” c. műsorban… Korábban is volt ilyesmire példa.

ELOLVASOM