Az origo.hu a jövőbe lát – a Médiatanács egyik ítéletét előbb leközölte, mint ahogy azt meghozták

A hírportál 11:35-kor megírta: nem kapott engedélyt a Médiatanácstól az RTL klub arra, hogy megvásárolja a Central Média harminc százalékos tulajdonrészét (a Central médiacsoportban található például a 24.hu című hírportál is).

ELOLVASOM